آیا می دانید چرا سرعت اینترنت هیچ وقت در ایران مناسب نمی شود و همه کاربران از کندی و گرانی اینترنت ناراضی هستند؟
دلیل بسیار ساده و پیش پا افتاده ای دارد:
چون هر کسی بخواهد با مرکز سرویس دهنده و پشتیبانی اینترنت خود تماس بگیرد و از وضعیت موجود اندکی انتقاد کند و احیاناً خدای نکرده فحش یا دشنام یا ناسزا یا ... به مخابرات بگوید سریعاً خط تلفن او رهگیری می شود و تحت پیگرد پلیس فتا قرار می گیرد.
ستاد مردمی توسعه اینترنت...
ما را در سایت ستاد مردمی توسعه اینترنت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 20:36